2016. december 23., péntek

Larry Christmas!

Sziasztok! Először is nagyon kellemes Karácsonyi Ünnepeket szeretnék kívánni minden olvasómnak! Nekem egy hatalmas ajándék, hogy itt vagytok, és igyekszem meghálálni a sok szeretet, amit tőletek kapok. Ezt legjobban, azt hiszem, az íráson keresztül tudom. Egy karácsonyi történetem a hétvégén debütál az első résszel a Larry Christmas blogon.
A sztori címe Sleeping Sun, négy rész fog felkerülni szépen sorjában az ünnepi blogra, más írok jobbnál jobb történeteivel együtt. 
Továbbá Szilveszterre is készülök valami meglepivel ;)

A kis kedvcsináló videót én készítettem, fogadjátok sok szeretettel: LARRY CHRISTMAS BEHARANGOZÓ
Várunk titeket a http://larrykaracsony.blogspot.hu/ oldalon, és ha már ott jártok, kérlek, örvendeztessetek meg minket egy hozzászólással :)


A Játsszuk el, hogy tetszel! folytatása is felkerül a napokban :)



6 megjegyzés:

Dreamy Girl írta...

Sziaa 😊
Neked is Kellemes Karácsonyi ünnepeket! 🎄😊💜
Jaj, mindkettőt nagyon várom már!! Imádom az írásaidat! 💖
Puszi

HDawn írta...

Szia drága Dreamy!
Már fent is van a történetem első része a karácsonyi blogon, remélem, azt is szeretni fogod :)
Puszi

Névtelen írta...

Szia!
Lesz még rész? Nagyon hiányzik, remélem nem hagyod abba :(

Hanna írta...

Sziaa! Kérlek mondd hogy nem hagytad abba! Imádom az írásaid és ennek a sztorinak muszály folytatófnia! Nagyon imádlaaaak!
Puszii! ����

Dreamy Girl írta...

Sziaaa Drága HDawn!
Nagyon hiányoznak az írásaid, egyszerűen oda vagyok értük! Kérlek mondd, hogy nem hagyod abba! 😢
Remélem, hogy minden rendben van!
Puszillak ❤❤

Névtelen írta...

Sziaaaa! Nagyon hiányzik a történet! Lassan elfelejtem miről szól. Kérlek folytasd hisz annyira jól írsz!
Puszillak!